close

The Cell Phone Battery is Running Out 手機電池快沒電了


1. I’m going to have to call you back when … My Battery is running out.

我將必須等……的時候再回電給你。我的電池快用完了。

2. I’m losing my battery. Can I call you back in (time period)?

我的電池快沒電了。我能不能過(時間長度)再打給你?

3. My battery is going /dying. I’ll have to call you back …

我的電池快沒了。我必須……再打給你。

4. I’m going to lose my battery. I’ll call you back as soon as …

我的電池就快沒電了。等我一……就回電給你。



Losing the Signal 信號漸失


1. I can’t hear you. Can you repeat that? I’m losing my signal.

我聽不到。你可不可以再說一次?我的訊號快要消失了。

2. My signal is going. I’ll have to call you back.

我的訊號快沒了。我將必須再打電話給你。


3. My signal is getting weak. Let me call you back when …

我的訊號愈來愈弱。等……的時候,我將再回電給你。

4. I’m coming to a long tunnel. I’ll call you back …

我要進入一條長隧道了。……我再回電給你。
arrow
arrow
    全站熱搜

    agapanthus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()